3 regului pentru retentia clientilor

In era digitala de azi ,marketerii vor avea de lucru mai mult ca niciodata. Dintotdeauna a fost o provocare sa tinem legatura cu noi clienti si sa o pastram cu cei vechi.

A devenit destul de  riscant pentru a tine clientii interesati in ceea ce faci, ca urmare a ratei rapide de evolutie a tehnologiei si cantitatea de informatii  si produsele prezente pe internet.

 

Regula nr 1: intalneste-te cu clientii acolo unde sunt prezenti

Potrivit celor mai recente rapoarte, 1.9miliarde de oameni folosesc facebook, 150 de milioane sunt pe instagram  si 500 de milioane au conturi pe twitter.  Strategic, marketerii cauta clientii pe canalele deja folosite, care inseamna sa folosesti creativ social media pentru a crea acele relevante pe site-ul experientei de utlizator la care clientii se asteapta.

Tis Romania va poate ajuta cu servicii seo si servicii de web design profesionale.

Cea mai efectiva cale de a incepe este sa construiesti acele tinte experimentate este sa implementezi un dialog de conectare sociala ,care permite utilizatorilor sa se inregistreze sau sa se logheze pe site-ul tau folosind un cont preferat de ei. functioneaza prin preluarea informatiilor de utlizator care sunt mentinute pe retelele sociale  si sa-l folosesti pentru a inregistra rapid noi useri si sa logheze cei care sunt existenti.

Cu alte cuvinte,autentificarea sociala ofera un portal in actiunile de intuitii cu privire la clientii tai, cum ar fi interesele lor ,locatii.prieteni, like-uri  si mai multe. Ce e mai mult am aflat ca oamenii prefera autentificarea sociala  decat inregistrarea traditionala si sistemele de autentificare:clientii care au ales autentificarea sociala au primit 33% mai multe inregistrari decat traditionalele lor sisteme de autentificare.

Graficul de mai jos arata beneficiile aditionale ale autentificarii sociale pe site-ul de sarcini si necesar infrastructurii.

 

Regula nr 2 : cunoaste-ti clientii mai intim

Una dintre cele mai eficiente modalități de marketing pentru a conecta cu consumatorii este prin folosirea de date sociale , sau mai multe informații personale despre aprecierea  de utilizatori , interesele și obiceiurile , pentru a direcționa mai bine clienții potențiali și de a oferi clienților existenți o experiență mai bine adaptata.

Kate Spade Saturday  , de exemplu , face ca procesul de capturare a identității de consum ,ușor și fără sudură prin incorporarea unui dialog de ​​conectare socială , care include un apel clar la acțiune și încurajează mai multe conversatii de înregistrare de a comunica în mod clar beneficiile de înregistrare pentru un cont pe site.

În exemplul special de mai sus dat de  Kate Spade Saturday, clientii pot beneficia de acces rapid la noi produse și cadouri doar pentru înregistrarea pentru un cont de pe  site . Pare a fi un mare compromis , dacă ne întrebați .

De a face autentificarea sociala o parte integrantă a experienței site-ului , cum ar fi afacerile Kate Spade Saturday  pot fi  o oportunitate valoroasă de a înțelege mai bine clienții săi din primul minut în care ei se conecteaza pe site . În calitate de clienți conectați prin intermediul rețelelor lor sociale , Kate Spade Saturday    le acordă permisiunea de a accesa datele lor sociale într-un mod securizat , fără sudură . Kate Spade Saturday  poate apoi segmenta și de a folosi aceste date pentru a intelege mai bine utilizatorii și personaliza experiența de brand .

 

Regula nr 3 : Vorbeste cu clienții dvs nu la ei

Clienții dvs. sunt sociali : ei sunt activi  pe o varietate de rețele sociale, schimbul de actualizări de viață la rețele întregi de prieteni , colegi , cunoștințe , și mai mult . În acest sens , companiile trebuie să înțeleagă modul în care consumatorii sociali  de azi doresc să se conecteze la un altul și de la brandurile lor preferate de pe canalele lor preferate .

Pentru a se angaja în mod eficient cu consumatorii din rețelele și canalele acestora  sunt deja active pe , companiile care   ar trebui să evalueze care rețelele sociale clienților lor răspund cel mai mult  prin examinarea înregistrarea sociala și de conversa logarea pe site-ul lor . De exemplu , un editor de știri de afaceri poate descoperi că o bună parte din utilizatorii lor aleg sa se conecteze  la site-ul lor, prin intermediul LinkedIn .

Odată ce o afacere știe care rețelele de clienții săi sunt cei mai activi ,  ar trebui să creeze puncte de contact în web și proprietăți mobile pentru acești utilizatori să impulsioneze identitatea lor sociala pentru a partaja pagini și site-ul de activitate canalele lor sociale , comentează conținutul site-ului , lăsați comentarii pe produse , și mai mult . De exemplu , același editor de știri de afaceri , știind că o bună parte a utilizatorilor săi alege LinkedIn ca furnizorul lor de conectare preferat , ar trebui să ia în considerare acordarea LinkedIn o plasare proeminenta pe bara social , astfel încât cititorii pot partaja cu ușurință știri și comentarii activitat profesionale relevantă retelei lor.

 

Totul se reduce la Relevanță

În calitate de consumator acestia pot   continua deplasarea spre o experiență  mai mult decat   sociala digitala, este important pentru întreprinderile care doresc să-și păstreze o bază de clienți fideli să rămână cu un pas inaintea utilizatorilor săi. Acest lucru înseamnă schimbarea tehnici de marketing în masă de mesaje adaptate care vorbesc pentru utilizatori la nivel individual . De finisare pe experiențe relevante pentru utilizator, foarte bine direcționate , întreprinderile vor asigura că cheltuielile lor de marketing este pus la utilizarea eficientă în timp ce crea acele experiente de brand care conduc la conversii valoroase, măsurabile .

Lasa un comentariu

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.