6 exercitii pentru o zi perfecta

Pentru cei care nu fac gimnastica si in aceeasi masura pentru cei care fac, dar nu dimineata, un sfat pretios: nu sariti dimineata din pat, brusc, imediat ce v-ati trezit. Intindeti-va chiar si alene, de cateva ori. Este o extensie cu efecte tonice asupra corpului dumneavoastra, care va invioreaza muschii si nervii. Apoi, executati, in pat inca, numai 6 exercitii, in urma carora veti avea o senzatie de adevarata euforie fizica si va veti simti bine toata ziua: mai supli, mai vioi, mai bine dispusi si mai destinsi.

Pe langa aceste efecte de binedispunere atat fizica cat si psihica aceste exercitii de gimnastica efectuate dimineata au si efecte beneficie asupra femeilor care sufera de celulita, deci acum aveti inca un motiv in plus pentur care sa practicati exercitii fizice dimineata.

  1. Culcat cu bratele intinse. Intindeti bratele si picioarele cat puteti. Cand ajungeti la punctul maxim de intindere mentineti pozitia pentru aproximativ 5 secunde apoi reveniti usor la pozitia initiala expirand.
  2. Culcat pe stanga. Intindeti bratul si piciorul drept. Aceiasi miscare pe dreapta. Este unul dintre cele mai bune exercitii pentru abdomen ce se pot executa in pat, si unul dintre exercitiile pe care multi dintre noi le efectuam dimineata fara sa ne dam seama.
  3. Culcat, cu talpile picioarelor pe pat, genunchii indoiti si bratele intinse. Sugeti abdomenul de 5 – 6 ori. Acesta este un alt exercitiu de pe lista de exercitii pentru abdomen ce nu trebuie sa lipseasca din programul nimanui.
  4. Culcati-va pe o parte, cu mainile si picioarele intinse. Intindeti-le spre spate, in arc, de trei ori pe o parte si de trei ori pe cealtalta parte.
  5. Cucat pe burta, genunchii putin indoiti. Prindeti gleznele cu palmele si traget ide picioare spre spate cat puteti.
  6. Culcat pe burta cu mainile sub barbie. Intindeti piciorul drept peste cel stang cat de mult puteti. Intoarceti capul spre stanga cand piciorul drept este peste cel stang si invers.

Bineinteles aceste exercitii pentru abdomen si pentru ceilalti muschi se fac fara patura, plapuma sau perne pe langa dumneavoastra, pentru a avea o libertate de miscare si pentru a avea posibilitatea de a le executa corect. Chiar daca am specificat ca aceste exercitii s-au dovedit a avea efecte benefice asupra femeilor care sufera de celulita, nu va asteptati la rezultate miraculoase in timp record. Informati-va cu privire la celulita, faceti schimbari in stilul de viata (schimbati dieta eliminand alimentele nesanatoase, renuntati la tigari si alcool, incepeti sa practicati si alte exercitii fizice etc) si veti reusi sa scapati de celulita intr-un timp mult mai scurt.

Lasa un comentariu

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.