Afacerea CaliVita: sapte motive pentru a o dezvolta chiar acum!

afacere calivita

Ţie ţi-ar plăcea să afli secretul unei afaceri puternice, aşa cum este afacerea CaliVita? Daca DA, atunci să ştii că este unul singur:relaţionarea. Relaţionarea conduce la crearea unor grupuri in care toţi membrii impărtăşesc, in principal, aceleaşi experienţe, credinţe, valori, idealuri. Presupune, de asemenea, şi implicarea in acţiuni şi evenimente comune sau măcar similare. Ştiai că in orice activitate eşti plătit mai bine doar in funcţie de plus valoare, adică de beneficiile aduse celorlalţi? Oare cat de mulţumit eşti de banii pe care ii ai acum? Dacă acum nu caştigi bine, pe măsura pregătirii tale şi proporţional cu efortul pe care il depui, este pentru că nu ai furnizat destulă plus valoare şi beneficii celorlalţi!

Iata 7 motive pentru a dezvolta afacerea CaliVita, deşi unele le cunoşti deja:

1.  Conceptul de reţea sau relaţionarea de care am vorbit mai sus. In afacerea CaliVita, iţi desfăşori activitatea intr-o reţea de distribuţie sau consum creată de cei de pană la tine şi apoi de la tine mai departe (Reţine, te rog, nu este un sistem piramidal, ci o reţea). Acum aproape 15 ani, conceptul de reţea era prea puţin cunoscut, poate doar la calculatoare. Intre timp s-au dezvoltat şi la noi foarte multe reţele: de magazine, de distribuţie (sucuri, bere, bunuri de larg consum etc.), de telefonie, de televiziune prin cablu, hoteluri, farmacii, brutării, francize, reţele de socializare (cea mai cunoscută este Facebook), de Internet… Să mai continui? O reţea biologică extrem de interesantă este reţeaua neuronală, iar la ora actuală s-a ajuns să se lucreze la reţele neuronale artificiale. Interesant, nu-i aşa? Activitatea in reţea are ca avantaje: costuri mai scăzute, comunicarea mai rapidă a informaţiei, deservirea simultană a unui număr mai mare de persoane şi munca in echipă.

2. Card de client. Cu 10 ani in urma de abia se auzise despre carduri, doar la unele bănci. In ultimul timp, tot mai multe supermarketuri, farmacii, hoteluri etc., au inceput să ofere carduri de client. Cardul de client CaliVita iţi asigură un discount de minimum 25% faţă de preţul cu amănuntul, la orice produs al firmei, şi pe baza lui poţi incepe şi afacerea CaliVita.

3. Puncte bonus. Cine auzise acum 10-15 ani despre puncte bonus şi bonusuri? Foarte puţine persoane, printre care şi noi, cei din afacerea CaliVita. Acum, in supermarketuri, reţele de telefonie, benzinării etc., poţi beneficia de puncte bonus, pe baza cărora poţi cumpăra diverse produse, cu bani mai puţini. Exact acelaşi lucru se petrece şi la CaliVita. In funcţie de cumpărăturile tale personale şi/sau ale reţelei generate de tine şi de colaboratorii tăi, ai reduceri substanţiale la cumpărături şi chiar incepi să fii plătit de firma CaliVita pentru a consuma produsele ei, de o deosebită calitate şi cu acţiune garantată. Cu timpul, dacă reţeaua ta creşte, ajungi să primeşti bani pentru orice nevoi doreşti tu: materiale, spirituale etc.

4. CaliVita este afacerea in care, cu cat munceşti mai mult şi consumi mai mult produsele propriei afaceri, cu atat devii mai sănătos, începi să ai din ce în ce mai mult timp pentru tine şi familia ta, ca să te bucuri de viaţă. Apropo, Dalai Lama a fost intrebat la un moment dat, ce il face să se minuneze pe Pămant. Răspunsul sau a fost: ” Omul. El este cel care işi sacrifică sănătatea pentru a face bani, apoi işi sacrifică banii pentru a-şi recupera sănătatea. Ii este teamă de viitor, fără să se bucure de prezent. Trăieşte ca şi cand ar fi nemuritor, iar cand moare realizează că nu a trăit cu adevărat!”

5. Nu trebuie să schimbi nimic din ceea ce făceai pană acum aproape zilnic, şi anume recomandări. Incepand de pe la varsta de cinci ani, fiecare incepe să facă recomandări. Du-te intr-o grădiniţă să asculţi ce işi spun copiii: „Să-i spui şi tu lu’ mami să-ţi ia jucăria x, filmul y. Să te uiţi şi tu la Disney Channel, este foaaarte frumooos!” Apoi, cand creşti, recomanzi anumit e magazine,restaurante, medici, anumite mărci de telefoane, haine, spectacole, site-uri etc. Singura diferenţă intre tine şi cei ce fac afacerea CaliVita este că toţi cei de la CaliVita pot să primească bani pentru recomandarea din om in om! Şi ţie ţi-ar plăcea să primeşti bani pentru recomandările pe care le faci, nu-i aşa? CaliVita este un mijloc eficient prin care, făcand recomandări, poţi să-ţi atingi ţelurile! Este un sistem care funcţionează şi este verificat deja, de 15 ani in Romania.

6. Afacerea CaliVita îţi oferă sănătate. In jurul nostru sunt mii de oameni care au nevoie de sănătate şi, intr-un fel sau altul, pot beneficia de ajutorul produselor firmei CaliVita. Nevoia de sanatate este una in continua crestere. Mai mult, firma CaliVita, prin multe dintre produsele ei, contribuie şi la sănătatea mediului: ionizatorul de apă Aquarion, dispozitivul de protecţie antiradiaţii Communiguard, gama de produse de curăţat CaliClean etc.

7. Banii pe care poţi să-i câştigi în afacerea CaliVita. Toată lumea poate caştiga bani, in funcţie de gradul de implicare in această activitate. La CaliVita Romania, acest lucru se intamplă deja de 15 ani. Din surse oficiale,  valoarea comisioanelor plătite de afacerea CaliVita Romania colaboratorilor săi in ultimii 15 ani se ridică la peste 25 de milioane de euro.

Prin urmare, dacă iţi plac reţelele şi să interrelaţionezi, dacă vrei să te bucuri de avantajele unui card de client, dacă iţi place să aduni puncte bonus, să munceşti inteligent, astfel incat să te poţi bucura de mai mult timp liber, pentru tine şi familia ta, dacă eşti dispus să faci recomandări, dacă iţi doreşti să fii sănătos şi să ai mai mulţi bani, este normal să iubeşti afacerea CaliVita!
afacerea CaliVita

Pentru a incepe afacerea CaliVita este extrem de simplu: inscrie-te online chiar acum cu un simplu click AICI.

Lasa un comentariu

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.