Arhiva pentru categoria "Banci"

Subcategorii ale categoriei "FINANCIAR":

Sorteaza dupa:

Lanturile de farmacii – otrava pentru normalitate

Stim cu totii ca o masura a dependentelor majore cu care marea majoritate a populatiei din Romania se confrunta este data de numarul de banci si de farmacii pe care le poti gasi intr-un oras. Aceasta reflecta pe de o parte gradul de indatorare al fiecarui om si, pe de alta parte, nivelul lor ridicat […]

Creditele nebancare ofera rapiditate, flexibilitate si confort

Nevoile financiare apar la fiecare pas sub diferite forme, insa, in situatiile in care suntem depasiti de importanta achitarii unor taxe urgente sau a acordarii unui ajutor esential, apare necesitatea de a realiza un imprumut sub forma unui credit nebancar. Creditele nebancare sunt oferite in Romania de catre foarte multe institutii cu renume important, insa […]

Se mai poate cumpara sau construi acum o casa?

Bineinteles ca se poate. Si acum, nu vorbesc referindu-ma doar la cei care muncesc inafara tarii si care pe moment, inca rezista crizei economice, sau doar la cei care au bani cat sa-si ridice zece case odata sau sa cumpere eventul un intreg bloc. Ma refer la tinerii proaspat casatoriti dintre care unii castiga doar […]

Austeritatea in Europa va duce la dictatura

Multe voci au descris tratatul interguvernamental de uniune fiscala promovat la summitul UE din luna decembrie 2011 drept o incercare de introducere in sclavie a statelor din zona Euro si nu numai. Mai precis – o incercare de introducere in sclavie a fortei de munca din Europa, care ar urma astfel sa devina doar o […]

Unde se recomanda sa schimbi valuta

Cursul valutar, in Romania, tinde sa se schimbe semnificativ, mai ales in perioada sarbatorilor, perioada in care romanii trimit sau vin in tara cu valuta. De exemplu, in 2007 s-au adus in tara peste 7 miliarde de euro. Asta inseamna ca de multe ori, valoarea monedei Euro scade foarte mult in aceste perioada, cu toate […]

Cum te ajuta o aplicatie CRM in campaniile de marketing?

Principala provocare a departamentelor de marketing poate fi descrisa de sintagma  Demand Generation. Dintotdeauna specialistii de marketing au cautat metode inovatoare prin care sa isi promoveze si sa atraga atentia potentialilor clienti asupra produselor si/sau serviciilor prestate de compania pe care o reprezinta. Nici un articol asemanator.