Cat de profitabile sunt cupoanele de reduceri de 90% pentru clienti?

Tot mai multe persoane achizitioneaza cupoane de reducere pentru vacante, vizite la saloane SPA sau servicii auto. Iar reducerile merg in cele mai multe cazuri pana la 80-90%, scrie Daily Mail. Dar cat de avantajoase sunt ele pe termen lung si care sunt de fapt economiile pe care le faci.

O masa la un restaurant de lux la doar 10% din pret – o oferta de nerefuzat pentru multi. O arata si datele financiare ale companiilor care ofera cupoane de reducere si care intermediaza de fapt relatia dintre consumator si companiile care isi promoveaza astfel serviciile.

Cel mai cunoscut exemplu este Groupon, site-ul pus pe picioare in 2008 si care a devenit acum un fenomen international. Cei de la Daily Mail scriu ca firma valoreaza acum 51 de miliarde de dolari si are operatiuni in zeci de tari, din Japonia pana in Polonia. Si lucrurile merg atat de bine, incat Groupon si-a permis sa plateasca o reclama in timpul competitiei Super Bowl, unde 30 de secunde de reclama costa 3 milioane de dolari.

Principiul pe care functioneaza aceste cupoane este simplu. Intri pe un site de reduceri si cumperi un voucher, insa, el este activat doar daca un anumit numar de persoana cumpara aceeasi oferta. Iar reducerile sunt si ele foarte mari, incep de la 70% si ajung la 90% din valoarea unui produs. Pe aceste portaluri poti gasi orice de la haine, parfumuri, vacante sau chiar servicii pentru masina ta.

In teorie, toti castiga. Companiile pentru ca isi vand produsele, isi fac reclama, intermediarii incaseaza si ei bani, iar clientii fac economii. Insa, in practica, exista si reversul medaliei. Din decembrie si pana acum, in SUA, autoritatile au identificat 8 oferte inselatoare ale Groupon si au cerut revizuirea a inca 24.

Cei de la Daily Mail dau si cateva exemple. Un client a cumparat un tratament la un SPA de lux cu doar 48 de dolari in loc 209 de dolari. Rezultatul: SPA-ul de lux era de fapt o camera intr-un centru de relaxare. Intr-un alt caz, un restaurant oferea o reducere substantiala pentru mese de pranz, insa, localul era situat intr-o zona rau famata. Daca o oferta este suprasubscrisa, atunci s-ar putea ca firma sa fie luata prin surprindere si sa nu poate oferi serviciile achizitionate intr-un interval scurt de timp.

In plus, multe dintre oferte sunt limitate in timp, asa ca poti sa folosesti cupoanele doar cateva saptamani, asa ca s-ar putea ca uneori sa-ti pierzi banii.

FinalPrice – Cele mai bune oferte promotionale

FinalPrice - Cele mai bune oferte promotionale

Lasa un comentariu

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.