Cum sa va faceti publicitate prin intermediul unor coduri QR?

Codurile QR au devenit principalul vehicul de publicitate din anul 2011. Aceste coduri QR sunt mici iar design-ul lor le face sa fie usor de observat si de pus in aplicare. In ultima perioada acestea au aparut pe tricouri, pe masini, cupoane, carti de vizita. Codurile Qr pot fi trimise ca mesaj care directioneaza utilizatorul catre un URL sau o oferte, etc.

Sunt usor de generat si multe site-uri ofera prin intermediul lor servicii gratuite.

Cum le puteti utiliza in publicitate?

Pasul 1
Adaugati codul Qr pe cartea de vizita, in locul URL-ului site-ului, in adresa de e-mail sau telefon mobil. De asemenea puteti trimite mesaje text clientilor dumneavoastra pentru scanarea codului, oferind un cod promotional de exemplu.

Pasul 2
Daca organizati evenimente, puteti imprima codul QR pe toate tricourile care sunt reprezentative pentru eveniment. Astfel prin acest cod puteti oferi informatii celor care il scaneaza despre locatia in care va poate gasi, sau alte informatii suplimentare despre eveniment.

Pasul 3
Introduceti codul QR in pliante. Aceste coduri pot contine reduceri pentru anumite produse. Desigur acest lucru se face in cazul in care bugetul de publicitate va permite

Pasul 4
Reclamele de pe facebook pot fi sub forma unui cod QR. Cu siguranta veti avea parte de mai multe clik-uri daca afisati un cod QR.

De ce nu functioneaza campaniile QR?

Codurile de pe panouri sunt mult prea mari pentru a putea fi scanate clar.
In statiile de metrou codurile Qr nu pot fi scanate deoarece nu intotdeauna exista semnal la telefon.
Cand exista coduri in anuturile TV, exista probabilitatea ca oamenii sa tina telefoanale in apropierea lor si cu siguranta nu vor alerga pentru a scana codul.
Nu exista suficiente instructiuni. Nu toata lumea are cunostinte despre ceea ce inseamna un cod QR sau cum poate fi acesta scanat.
Trebuie utilizate coduri simple, care sa poata fi scanate de orice cititor. Daca este necesar un cititor mai special, putini sunt cei care vor descarca acest cititor.

Lasa un comentariu

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.