Cum te ajuta o aplicatie CRM in campaniile de marketing?

Principala provocare a departamentelor de marketing poate fi descrisa de sintagma  Demand Generation. Dintotdeauna specialistii de marketing au cautat metode inovatoare prin care sa isi promoveze si sa atraga atentia potentialilor clienti asupra produselor si/sau serviciilor prestate de compania pe care o reprezinta.

In specificul B2B si B2C, comunicarea si activitatile de marketing au nevoie sa fie sustinute de software specializat cu ajutorul caruia sa se gestioneze mai eficient marketingul catre clienti si parteneri. CRM-ul vine in ajutorul departamentelor de marketing punandu-le la dispozitie informatiile de care au nevoie, posibilitatea de a segmenta portofoliul pentru o abordare personalizata si multe alte functionalitati prin care pot eficientiza campaniile de promovare.

CRM-ul ajuta departamentele de marketing in procesul de concepere a campaniilor de marketing  in directia cea mai buna pentru o conversie eficienta. Cei care utilizeaza un astfel de sistem aduna cu atentie informatii pertinente despre clienti si nevoile lor, apoi pot analiza aceste informatii pentru a dezvolta planuri eficiente de marketing.

CRM pentru vanzari si marketing

Informatii complete pentru campanii de succes

Un element cheie in lansarea unei campanii este ca in baza de date sa existe informatii complete despre clienti/ lead-uri astfel incat sa se poata face o selectare usoara a subiectilor si a preferintelor lor de comunicare.

Sistemul CRM iti permite atat o identificare facila a acestora cat si a informatiilor lipsa, utilizand o componenta de cautare avansata. In acest fel puteti sa identificati impreuna cu oamenii de vanzari clientii care nu au adresa de email sau numar de telefon si sa completati informatia lipsa inainte de startul campaniei.

Segmentarea portofoliului pentru o abordare personalizata

One size doesn’t fit all!

Impartirea portofoliului in segmente relevante te asigura ca poti sa sustii o abordare personalizata cu fiecare client. In acest fel ai sansa sa maximizezi rezultatele initiativelor de marketing.

Transforma site-ul firmei intr-un generator de leaduri

Web-to-lead este foarte util in campaniile online, de bannere si Google AdWords pentru ca, din ce in ce mai mult, companiile utilizeaza mediul online pentru a atrage clienti noi si pentru a promova serviciile sau produsele.

Odata completate datele introduse de catre subiectul interesat, web-to-lead creaza un lead nou in aplicatia crm, identificand campania, sursa leadului si produsul de interes. Ulterior, leadurile pot fi calificate rapid si transferate catre vanzari.

Califica eficient leadurile pentru a maximiza vanzarile

Sistemul crm iti pune la dispozitie cateva functionalitati cheie pentru un management eficient al leadurilor. Poti sa incarci in sistem leaduri din fisiere excel, poti sa aloci aceste leaduri catre agentii de telemarketing sau telesales, iar ulterior acestia sa marcheze prin interactiuni efortul de promovare. In felul acesta calificarea leadurilor este mai precisa, pastrandu-se un istoric al interactiunii cu leadurile sau cu clientii.

Urmareste sursa succesului, evalueaza rezultatele campaniilor

In situatiile in care comunicarea se face pe canale diferite, este foarte important sa urmaresti eficienta fiecarui canal in parte. Sistemele CRM iti permit sa asociezi fiecarui contact, lead, client sau oportunitate sursa din care acestea au fost generate.

Utilizand rapoarte de performanta, poti sa identifici usor daca clientii tai au venit de pe site-ul web al companiei sau au raspuns pozitiv in urma organizarii unui eveniment. In felul acesta poti sa iei decizii informate referitoare la alocarea bugetului de marketing pe fiecare canal, in functie de eficienta acestuia.

In momentul in care desfasori o campanie de marketing, oferi posibilitatea utilizatorilor tai sa marcheze leadurile, contactele, clientii sau oportunitatile obtinute in urma acestei campanii. In felul acesta poti sa calculezi un ROI rapid pentru evaluarea rezultatelor.

Informatiile de mai sus fac parte dintr-o lista mult mai cuprinzatoare de metode prin care poti imbunatatii relatia cu clientii, pe care chiar tu o poti dezvolta. Inainte sa iei decizia de achizie a unui sistem CRM informeaza-te si testeaza versiunile demo puse la dispozitie de producatori. Viziteaza aplicatia CRM dezvoltata de Advantage Software Factory si vezi daca ti se potriveste.

Nu uita, alege sa surprinzi placut clientii potentiali, in fiecare moment !

www.anytimecrm.ro

Lasa un comentariu

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.