Elaborarea unor agende personalizate pentru un target feminin

Agende personalizate - pentru segmentul feminin

Agende personalizate – pentru segmentul feminin

Ca in orice domeniu in care se cauta materialele promotionale, mare parte a publicului targetat este feminim. Desigur, se poate ca nediferentiind produsele pe care le distribuim, sa avem un rezultat pozitiv. Insa cum ar fi daca am pregati obiectele specifice pentru anumite cliente, colaboratoare sau partenere? Cu siguranta efectul obtinut ar fi considerabil crescut – poate fi in special cazul companiilor de distributie in domeniul fardurilor, a produselor de ingrijire corporala, a solutiilor naturiste pentru infrumusetare, a produselor fashion. Daca respectiva marca se adreseaza segmentului feminin atunci cu siguranta modul in care promovam respectivele produse sau servicii reflecta acest lucru. Pentru mai multe detalii, putem consulta oferta tipografiilor sau a centrelor de print digital – vezi agende personalizate care sa se potriveasca oricarui segment, de modele office pana la varianta de buzunar.

Care sunt aspectele de care trebuie sa tinem cont cand pregatim un astfel de set de obiecte promotionale? In primul rand, putem sa alegem intre variante ce sa fie datate sau nedatate.  Apoi, in functie de publicul adresat vom alege si restul elementelor – unele agende personalizate  pot sa aiba dimensiuni de tip A4 sau jumatate de A5, in timp ce altele se vor remarca prin numarul de pagini (intre 100 si 300). Daca aceste agende vor fi distribuite persoanelor de sex feminin din firma, care lucreaza sau colaboreaza cu respectiva companie, este necesar sa se puna accentul pe aspecte de functionalitate, in primul rand, precum:

– un numar mare de pagini (deoarece se asteapta ca aceste agende sa fie folosite – pentru preluarea comenzilor, notarea intalnilor, aspecte discutate cu clientii, sarcini, informatii legate de furnizori, programari, sedinte si asa mai departe).

– datarea zilnica, saptamanala

– copertile din piele sau material rezistent la uzura.

– tip organizator – cu calculator, pix, fante, carti de vizita etc

 

Pe de alta parte, daca acestea vor fi oferite ca si cadouri, in timpul unor promotii, concursuri ori cu ocazia unor evenimente, sarbatori sau ca si fidelizare, ele pot sa nu cuprinda atat de multe  accesorii sau chiar pagini, fiind mai degraba gesturi simbolice, care sa duca mai departe brand awareness-ul.  Desigur, se va tine cont in mare masura si de bugetul disponibil, alocat acestor seturi de agende personalizate.

 

In ambele cazuri, calitatea e ceva esential – tocmai de aceea modul in care foile sunt prinse (fie spira, legare) trebuie sa fie impecabil; copertile, de asemenea trebuie sa reflecte imaginea si stilul companiei. Se poate merge pe variante mai elegante, de inalta clasa, sau mai tineresti (in functie de specificul firmei sau organizatiei respective). In oricare din situatii, e necesara alegerea culorilor potrivite – sau chiar mai recomandat, personalizarea copertilor cat si a primei pagini. Desigur, daca bugetul permite acest lucru se poate opta pentru personalizarea intregii agende. Iar daca e vorba de  pregatirea unui pachet complet de obiecte promotionale, acestor agende li se pot alatura si solutii precum pungi, pixuri, fulare sau alte articole ori accesorii vestimentare. Pentru a vedea ce ofera piata din Romania in acest domeniu,  categoria de agende personalizate prin Bursa de print poate sa asigure un punct foarte bun de pornire. Numeroase decizii sau idei se pot inspira din descrierea produselor prezente sau din portofoliul unor tipografii de azi.

Lasa un comentariu

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.