In spatele SEO: mentinerea clientilor

Am petrecut  ani in sir studiind SEO astfel incat sa inteleg cum se poate maximiza potentialul traficului. In final, am realizat ca traficul imens nu inseamna nimic daca nu se transforma in vanzari si implicit in bani.

Trebuie sa te gandesti la vizitatorii tai mult mai mult decat ai facut-o in trecut. Nu e intotdeauna vorba despre cantitatea de vizitatori. Trebuie sa creazi o experienta mai folositoare pentru vizitatorii site-ului. Un web design al intregului site te poate ajuta, dar accentul trebuie sa se puna pe continut.

Poate fi simplu ca relevanta

In timpul unei prezentari la SES Chicago, Brian Eisenberg a atins un punct bun despre PPC: nu crea o reclama ce nu poate incasa bani pe site-ul tau. Acest lucru ar trebui sa fie valabil in orice tip de afacere si cred ca acelasi lucru e valabil si pentru SEO. Sa amintim pentru cei ce nu cunosc. SEO este optimizarea web pentru motoarele de cautare.

Fii constient de corelarea titlului cu primul paragraf si de corelarea primului cuvant de ancorare cu elementele din titlu, descrirea meta si conventia denumirii paginii.

Daca afisajul SERP nu arata o imagine curata  atunci cand dai click, nu e bine. Asa cum am mentionat de multe ori, prefer sa am 100 de vizitatori care fac ceva, decat 1000 care nu.

Sursa de intarire

Titlurile care sunt formate din doua sau mai multe cuvinte cheie ce se gasesc sub o forma insiruita fac putin pentru scopul final de a atrage clienti.

Nu e nimic interesant in navigarea pe rubrici precum Acasa, Web design, Cariere si Despre noi.

Renunta sa mai folosesti PDF-urile. Stii si tu si eu asta, posturile se pozitioneaza mai bine daca sunt  HTML.

De cele mai multe ori in PDF nu exista linkuri. In afara de asta, trebuie sa fii capabil sa oferi vizitatorilor posibilitate de a-ti folosi site-ul ca o pagina Web standard. Daca ai nevoie sa te folosesti de PDF, ofera un link catre homepage sau spre cea mai relevanta pagina a site-ului standard. Acest link se poate plasa in subsolul fiecarei pagini PDF.

Nu permite ca integrarea sociala sa se deconecteze de site-ul tau

E important sa introduci in traficul site-ului tau comunitati sociale. Dar aminteste-ti ca icon-urile ce fac legatura cu Facebook, Twitter sau YouTube trebuie sa se deschida intr-o fereastra noua. Oamenii ar trebui sa-ti viziteze profilurile sociale si sa se poata intoarca pe site-ul tau.

Parteneriate externe si legaturi

Imi place foarte mult atunci cand vad ca un client de-al meu creeaza o legatura de parteneriat cu un site, chiar daca nu e reciproc. Imi plac, de asemenea si legaturile spre o sursa mai mare de informare pentru un continut cu autoritate.

Cum ziceam imi plac mult, insa sa se dischida toate intr-o alta fereastra.

Vezi ce vad si eu ?

Ne petrecem zilele in fata ecranelor, intrebandu-ne ce cred vizitatorii despre site-ul nostru.

Asa cum am mentionat mai sus, e posibil ca vizitatorii sa vada doar titlul sau un prim paragraf. Aceia care se asteapta ca un utilizator atunci cand intra pe site va vedea instant toata tema paginii, se inseala grav.

In timp ce consider ca nu ai un site mobil, cred ca ai nevoie sa intelegi intentiile vizitatorilor si sa creezi o pagina in care sa raspunzi experientelor lor. Acest segment de vizitatori va creste. Modul in care gestionezi aceasta relatie cu vizitatorii mobili va spune multe despre viitorul tau succes online din urmatorii ani.

Repara caile distruse si eronate

E rusinos sa ai pe site-ul tau linkuri ce nu functioneaza. Dar, din fericire pentru tine, monitorizeaza continuu site-ul cu ajutorul Google Webmaster Tools si vezi exact unde ai gafat.

Pe langa acestea, afla prin acelasi tip de raportare site-urile care au primit dreptul de domeniu dar numele pagini gresit.

Nu uita web designul site-ului conteaza, dar cel mai mult conteaza continutul. Vizitatorii intra pe site pentru ca au o nevoie si doresc ca nevoia lor sa fie satisfacuta. Acest lucru se realizeaza prin continut de calitate.

C. Marian specilist marketing si SEO.

continut duplicat

Lasa un comentariu

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.