Mape personalizate pentru organizatii si companii – de ce sa le alegem?

mape personalizate

Mape personalizate

Astazi, poate mai mult decat oricand, in promovarea companiilor sau a ideilor noastre trebuie sa investim mai multa energie, mai multe resurse. Datorita competitivitatii acerbe, a modului  in care diferitele piete de desfacere au evoluat in Romania,  nu mai este loc pentru toata lumea. Intr-adevar, orice are sansa de a-si incerca norocul, insa nimeni nu garanteaza succesul unei afaceri sau a alteia.  Insa pe langa modalitatile standard de publicitate, in online sau in mass media, avem posibilitatea sa fim mai creativi decat competitia – apeland la  gama diversificata de obiecte si materiale personalizate. Tipografiile digitale ofera azi o paleta extrem de variata, avantajele fiecareia fiind demne de luat in calcul.  Le vom aborda insa putin mai tarziu, acum urmand sa prezentand o singura categorie de astfel de materiale,  cea de mape personalizate.

De ce sa alegi aceste obiecte, in detrimentul altora? Exista o serie de explicatii:

– ele sunt recomandate pentru a fi utilizate la diverse evenimente, conferinte, targuri, simpozioane, conventii. Clientii ce vor veni la standul companiei sau organizatiei, vor avea ocazia sa ia un pliant, o brosura, o carte de vizita sau un cd de prezentare; insa nu ar fi pacat ca la plecare sa il mototoleasca sau sa il inghesuie in geanta sau in buzunar? Astfel, se va rataci sau poate va fi aruncat si ignorat. Poate chiar si noua ni se intampla uneori asa ceva. Aceste mape personalizate, de prezentare, sunt deci raspunsul potrivit in situatii de acest gen. In mape vor incapea  materialele de care am vorbit inainte, cat si diverse notite ce vor fi luate, alte informatii personalizate sau de contact . In plus, ele pot purta elementele grafice ale firmei, fiind imposibil de neglijat sau de confundat. Ca sa nu mai amintim profesionalismul ce il reflecta.

– ca si capacitate, ele pot sa varieze, ajungand pana la grosimi de 1 centimetru – ele pot utiliza de asemenea si  buzunare pentru carti de vizita, pentru taloane, cupoane, vouchere de discount.

– ele pot sa prezinte o fata color sau doua (ce sa poata fi imprimata  policrom dupa preferinte), sa suporte lacuiri selective sau in relief,  parti superioare antireflexive si parti inferioare antialunecare.

– tot in acest segment vor intra si mapele cu fermoar (ce cuprin bloc notes, calculator, pix),  cele de meniu, notele de plata pentru restaurante, notes-urile din piele sau imitatie de piele.

 

Daca nu ai incercat pana acum utilitatea acestor obiecte promotionale, descopera aici variate mape personalizate, de la numerosi producatori de specialitate din tara noastra.

Lasa un comentariu

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.