Misiunea unei mutari: siguranta si rapiditate

Dupa o relatie de 5 ani, dintre care 4 locuiti sub acelasi acoperis, ne-am hotarat sa facem pasul cel mare si sa ne mutam la  casa noastra, mai bine spus apartamentul nostru. Am depus actele pentru programul “Prima Casa”, iar pana ce au fost aprobate am si gasit ce ne doream. Se vedea o stare de nerabdare si o dorinta foarte mare de a incepe o noua etapa.

Apartamentul achizitionat avea o suprafata mai mica decat cel in care stateam in chirie si era situat intr-un alt cartier destul de departe. De la inceput am hotarat ca din vechiul mobilier sa pastram doar corpurile care ne plac si in rest sa cumparam altele noi.

Cand a sosit momentul mutarii efective ne-am dat seama ca am investit destul de multi bani in mobila si este riscul prea mare sa o dezasamblam si mutam cu prorpriile forte. In orice moment putem face o greseala si sa o deterioram sau zgariem. Asa ne-am hotarat sa apelam la o firma specializata in mutari.

Sa contractam o companie cu experienta in operatiuni de relocare a fost o decizie luata cu hotarare maxima nu doar pentru a fi siguri ca bunurile noastre sunt pe maini competente si intr-un mediu ce inspira siguranta, dar am luat in considerare investitia financiara si sentimentala facuta in aceste obiecte care este mult mare decat costul unei mutari. Cand iti transporti lucrurile personale este foarte important sa alegi cu grija compania cu care lucrezi. Dupa o cercetare amanuntita a ofertei existente pe piata, am ales firma potrivita pentru a realiza mutarea si am facut o alegere inteleapta.

Alegerea corecta

De la primul apel am fost intampinat de o voce ferma dar prietenoasa, care a fost dispusa sa ne ajute. Ne-a oferit mai multe variante de pret si servicii, toate la fel de sigure. A fost dispus sa trimita o echipa de la Departamentul Operational sa faca evaluarea gratuita la fata locului.

Atitudinea a fost una pozitiva si a contat foarte mult. Intrebarile au avut un raspunsuri prompte si nu au existat provocari la care sa nu existe solutie. Ne-am dat seama ca aceasta este compania cautata si din acel moment relatia contractuala a avut un trend ascendent.

Dupa efectuarea apelului si angajarea firmei de mutari mobila eram pregatiti pentru marea chimbare din vietile noastre. La data stabilita vocea prietenoasa si-a facut aparitia la usa noastra cu echipa gata de lucru. Personalul care se ocupa cu dezasamblare a studiat atent mobilierul. Impreuna am evaluat toate obiectele ce trebuiau mutate. Au adus materialele de protectie potrivite pentru fiecare lucru in parte pentru a fi ambalate si transportate in conditii optime de siguranta.

Alegerea a fost cea potrivita nu doar din prisma consultantei si sfaturilor oferite, ci prin faptul ca ne-au lamurit in toate privintele si au explicat cu multa bunavointa orice incertitudine aveam. Ne-au asigurat ca au camion cu elevator pentru a ridica si depozita marfa in interiorul acestuia.

Toate aceste lucruri ne-au facut sa intelegem ca am contractat o companie care are o politica indreptata spre client, cu personal calificat ce utilizeaza tehnici speciale si profesionite. Compania avea experienta si in activitatea de mutari firme si relocari sedii de firme ceea ce i-a sporit increderea.

Rezultatul Final

Echipele s-au apucat de lucru efectiv, ambaland si sigiland lucrurile in cutii si pregatindu-le pentru  a fi transportate in camion. Intreaga experienta a fost una constructiva si a facut sa uitam de grijile initiale. Acest lucru a facut posibil ca emotiile mutarii sa fie inlocuite cu o stare pozitiva.
Firma privata s-a ridicat la cerintele noastre cu brio si a realizat o mutare completa de la A la Z.  Pentru cei care doresc o relocare sigura si rapida, lipsita de griji si stres alegeti servicii profesioniste oferite de o firma de mutari.

Lasa un comentariu

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.