Organizarea adreselor de email

Emailul este cea mai profesionala forma de corespondenta de pe internet, o forma protejata foarte des cu un email temporar.

De multe ori poti sa fii la un email distanta de un nou contract cu un viitor client, deoarece emailul reprezinta profesionalism, fiind folosit de foarte multe ori in scopuri de tin de business.

Astazi vom discuta despre organizarea adreselor de email. Deoarece da, eu unul recomand un numar mai mare de adrese de email, deoarece asa o sa beneficiezi de o organizare mult mai buna a emailurilor primite.

Fiecare persoana ar trebui sa aiba una din urmatoarele tipuri de adrese de email:

  • Email pentru afaceri cu clienti proprii
  • Email pentru job, in care discuti cu clientii companiei si colegii.
  • Email personal, doar pentru prieteni.

In felul acesta ai trei adrese de email, foarte bine grupate. Astfel vei stii cand trebuie sa vezi doar emailurile primite de la clienti sa intrii pe adresa de email destinata special pentru acest lucru.

Intrebari

   – Dar daca am mai multe adrese de email nu o sa-mi fie greu sa verific pe fiecare email emailurile primite? R: Nu, exista programe speciale care te pot ajuta cautand ele automat emailurile noi si avertizandu-te cand primesti un email nou. Cu ajutorul google poti sa gasesti sute de astfel de programe, pentru toate gusturile!

  –  Ce serviciu de email sa aleg? Pentru emailul personal eu recomand gmail, pentru cel de la job unul de forma nume@firma.ro, pentru cel pentru clienti sales@prenume-nume.ro!

  – Pot sa folosesc gmail pentru toate. Desigur! Daca observi ca serviciul gmail este perfect pentru tine poti incepe chiar acum sa-ti faci o adresa de email pe gmail! 

Multumesc pentru ca mi-ai citit articolul, sper ca l-ai vazut util si sa mai revii aici, eu unul voi mai posta articole de pe nisa „email” deoarece doresc ca tu sa asimilezi cat mai multe sfaturi utile!

Lasa un comentariu

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.