Povestea din spatele brandului de cosmetice e.l.f.

E.l.f., abreviere de la  Eyes Lips Face, este un brand international de cosmetice – sunt sigura ca ai auzit de acesta pentru ca practica preturi foarte accesibile, iar produsele au o calitate foarte buna. Daca inca nu ai auzit de aceasta marca de cosmetice, cunoscuta sub numele de e.l.f. trebuie neaparat sa citesti randurile de mai jos.

Compania a fost infiintata in New York, urmand ca in scurt timp sa ajunga peste hotare si astazi sa fie un brand international ale carui produse se vand in 17 tari. Fondatorii companiei sunt Joseph Shamah si Scott Vincent Borba, care in 2004 au inceput sa vand produse cosmetice la preturi foarte mici, intre 1-5 dolari. Printre produsele companiei se gaseau produse de machiaj, de ingrijire a corpului, precum si produse minerale, naturale.

De ce este atat de popular e.l.f.?

Bineinteles ca preturile mici au ceva de spus, insa si calitatea superioara a produselor si varietatea lor e graitoare. Ai putea chiar sa te gandesti ca din cauza pretului mic produsele e.l.f. ar putea avea o calitate indoielnica – cu toate acestea, numeroasele review-uri date de clientele lor la majoritatea produselor iti vor oferi o prezentare sincera a produselor si vei observa ca lumea este multumita de acestea.

Preturile mici practicate de companie se datoreaza faptului ca nu se investeste in publicitate. Produsele sunt testate de catre cliente iar acestea isi lasa deseori parerea pe site; astfel, se evita cheltuielile care nu sunt necesare. Se stie ca publicitatea umfla preturile – ei bine, daca cumperi de la e.l.f. nu mai trebuie sa platesti pentru ea – nu mai trebuie sa intri in acest cerc vicios.

A, si inca un lucru despre e.l.f. – au mereu niste super oferte pe site. De exemplu, daca cumperi astazi in valoare de 35 de lei primesti gratuit trei produse bestseller. Nu trebuie sa te grabesti sa prinzi oferta asta pentru ca pe site-ul e.l.f. vei gasi mereu astfel de promotii avantajoase.

Lasa un comentariu

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.