Promovarea afacerii sau evenimentelor azi

Imprimarea digitala nu mai este un termen nou in socitetatea in care traim azi – chiar titlul acesteia explica tehnologia ce ii sta la baza (tiparirea unor materiale ori obiecte utilizandu-se informatia in format digital). Aceasta tiparire profesionala foloste imprimante digitale, de format mare, cu laser sau cu jet de cerneala (inkjet). Chiar daca per ansamblu aceste operatiuni sunt mai costisitoare decat cele in format clasic, ele nu se resimt datorita tiparirii in tiraje mici sau medii. In plus eliminarea unor pasi tehnici face ca aceasta metoda de utilizare a unui tipar digital precum aici sa fie preferata de sute de companii din tara noastra, organizatori de evenimente, elevi, studenti, organizatii si asa mai departe.

Desi exista inca sedii de tipografii care utilizeaza ambele tehnologii, tot mai multi clienti apeleaza varianta digitala. Iata de ce :
– publicatiile in cantitati mici, realizate pentru scoala, sunt realizate intr-un termen foarte scurt intr-un astfel de tipar digital.
– materialele individuale se pot personaliza, fara dificultati
– se poate folosi hartie fotografica, imaginile respectand rezolutii inalte, la dimensiuni mari
– tiparituri la comanda – carti care sa contina numele copiilor, albume sau alte publicatii scurte
– materiale publicitare de promovare – folosite atat in exterior, cat si in interior, prin panouri, afise, autocolantee, in vanzari, prin mape personalizate si asa mai departe
Toate cele de mai sus pot primi diferite finisari sau legari, in functie de preferinte.

In topul achizitiilor in mediul romanesc (sau mai bine spus al produselor de top) se afla cartile de vizita din plastic sau carton standard, cd-urile si dvd-urile imprimate, flyerele,  mapele,  etichetele de diferite tipuri, urmate de obiectele promotionale – realizate pe materiale ca hartie, carton, plastic, sticla, metal. Destinate companiilor, clientilor sau partenerilor acestora, materialele promotionale imbina posibilitatea de a face reclama unui anumit brand, serviciu sau produs cu folosirea respectivului obiect – utilitatea. Indiferent ca e vorba de obiecte mici – brichete, pixuri, usb-uri, magneti sau de materiale la comanda, de orice dimensiune – ceasuri, lanyarduri, obiecte individuale, unicate.

Astazi, paleta de produse ce pot trece printr-un tipar digital este impresionanta ! Folosind creativitatea, originalitatea, se pot obtine efecte foarte bune. Ca in final, acestea sa aduca un rezultat ce sa poata fi contorizat – mai multi vizitatori pe site, mai multi cumparatori, mai  multe vanzari, o mai mare implicare sau o recunoastere din partea celor ce va vor cunoaste.

Lasa un comentariu

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.