Resurse Umane

Deoarece avem o experienta de 17 ani in domeniu si un nivel maxim de profesionalism. Daca veti face o raportare a ce costuri implica un salariat intern sau / si o echipa care se ocupa cu toata activitatea de administrare resurse umane, salarizare, Revisal si serviciile externalizate oferite de firma noastra, veti constata ca veti fi in avantaj cu serviciile noastre, deoarece: cheltuiala este deductibila, firma prestatoare isi asuma responsabilitatile sub forma unui contract de prestari servicii, pretul va fi avantajos, veti avea de cate ori este cazul, la angajari, concedieri si alte situatii un reprezentant al firmei prestatoare la sediul Dvs.

Trading Resurse Umane – furnizor specializat de externalizare calcul salarii si administrare de personal, consultanta Legislatia Muncii, fiscalitate individuala, fise de post, Intocmire Regulament Intern.

Parteneriatul cu TRADING RESURSE UMANE va asigura:
Reducerea costurilor si confidentialitate maxima Transferul responsabilitatii si eliminarea riscului legislativ pot evita erorile de interpretare si intarzierea in aplicarea corecta a legislatiei Siguranta si corectitudinea calculului salarial, date corecte si coerente pentru angajator.

Calcul salarial complet in functie de domeniul de activitate.
Intocmire state de plata, fluturasi. Intocmire si depunere D112.
Generare note contabile pe centre de cost si puncte de lucru.
Calcul concedii de odihna, concedii fara plata si concedii medicale, precum si evidenta acestora.
Calculare retineri si popriri salariale, calculul sporurilor si adaosurilor la salariul de baza: ore suplimentare, spor de deplasare, spor de noapte, spor de vechime, spor de weekend, conditii grele si deosebite de munca, etc. Intocmire, verificare pontaje lunare pentru calcul salarial.

Fiscalitate individuala. Intocmire fise fiscale anuale pentru salariati. Recuperarea de la Casa de Sanatate a banilor platiti de angajator pe concedii medicale. Intocmirea si transmiterea catre firma client a rapoartelor catre INSSE ( Institutul National de Statistica ). Oferirea si / sau prezentarea catre firma client a unei grile de salarizare specifice domeniului de activitate. Mentinerea legaturii cu Casa de Sanatate, Somaj, Casa de Pensii, ANAF. Intocmirea diverselor rapoarte pe linie de personal, buget, rapoarte pe centre de cost si puncte de lucru.

Consultanta gratuita in cazul angajarii si intocmirii contractelor de munca. Consultanta gratuita in cazul concedierilor si in oricare alte situatii de munca. Implementarea de proceduri interne si proceduri de lucru. Intocmirea Regulamentului Intern. Intocmirea organigramei si a statului de functii ( documente obligatorii pentru orice societate comerciala ). Consiliere la intocmirea fiselor de post. Intocmirea procedurii pentru evaluarea salariatilor si a obiectivelor de performanta ( obiectivele de performanta ale salariatului trebuie corelate cu cele ale organizatiei ). Acordam suport legislativ pentru orice problema aparuta in domeniul relatiilor de munca si al resurselor umane. Acordam suport in cazul controalelor efectuate de Inspectia Muncii, Somaj, CAS, CASS. Asiguram deplasarea la sediul clientului de cate ori este cazul.

Auditul dosarelor de personal este o etapa foarte importanta in administrarea dosarelor de personal. Inspectorii de munca verifica in amanuntime dosarele de personal. Administrarea de personal implica responsabilitati si obligatii de ambele parti. De asemenea, obliga la cunosterea prevederilor Legii nr. 53 / 2003 – Codul Muncii republicat, a Codului Fiscal, a Legii Dialogului Social, precum si la aplicarea si interpretarea acestora.

Administrarea de personal implica parcurgerea urmatoarelor etape: Intocmirea, derularea si incheierea contractelor individuale de munca. Intocmirea, transmiterea si pastrarea Registrului Electronic de evidenta a salariatilor conform Legii nr. 677 / 2001 – prelucrarea datelor cu caracter personal. Consilierea angajatorului in cazul angajarilor ( contracte de confidentialitate, de training, de formare profesionala ), precum si in cazul concedierilor. Intocmirea documentelor ce produc modificari ale contractului individual de munca precum: acte aditionale de modificari de functie, modificari de salariu, normei de munca, timpul de munca, decizii de suspendare a contractului individual de munca. Intocmirea adeverintelor privind vechimea in munca, adeverinte somaj, adeverinte crestere copil, adeverinte recalculare pensie, adeverinte salariu brut / net, adeverinte banca, adeverinte deduceri suplimentare, etc. Intocmirea dosarelor de pensionare. Decizii de suspendare CIM ( Contract Individual de Munca ) pentru crestere copil ( CCC ), decizii de suspendare CIM pentru concedii fara plata, decizii de detasare.

Lasa un comentariu

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.