Strategia unui fotograf de nunta

Inca din cele mai vechi timpuri, nunta a fot un eveniment cu o semnificatie spiritual deosebita. Nunta este momentul in care cele doua personae care formeaza un cuplu isi oficializeaza legatura in fata lui Dumnezeu.
In general acest eveniment este programat cu mult timp inainte. In primul rand se aleg nasii, viitorii parinti spirituali ai mirilor, apoi locatia unde se desfasoara nunta, urmand ca treptat sa se aleaga si restul de furnizori de servicii: formatii de muzica, dJ, firme de decoratiuni, videografi si fotografi de nunta, etc.
Pana in urma cu cativa ani, acesti furnizori de servicii se alegeau pe baza de recomandari, acestea venind de la cupluri ce au avut nunta cu ceva timp in urma.
Dupa anul 2000 odata cu dezvoltarea internetului, mirii pot gasi informatii despre furnizori si pe internet. In present mai toti furnizorii se ocupa sa isi promoveze activitatea in mediul online, pe retelele de socializare.
Acest lucrus e aplica si in cazul furmizorilor de servicii foto si video. In present promovarea online face parte din strategia oricariu videograf sau fotograf de nunta care se respecta. Astfel in prezent 90% din fotografii de nunta au cate un site sau blog prin care isi fac cunoscuta activitatea. Mirii au ocazia de a viziona din orice loc in care exista conexiune la internet portofoliul fiecariu fotograf de nunta si totodata de a verifica disponibilitatea acestuia. Cand intra in contact cu acesta, ei au déjà o impresie formata cu privire la calitatea muncii acestui fotograf.
In ultimii ani mirii au ocazia sa isi aleaga furnizorii de servicii si la targurile de nunti ce se organizeaza in fiecare an in perioada ianuarie – martie. In cadrul acestor targuri isi expun portofoliile diferite firme de decoratiuni, diversi fotografi de nunta, dJ etc.
La targuri mirii au ocazia de a viziona portofoliile diversilor fotografi de nunta si de a-I cunoaste in mod direct. Totodata majoritatea furnizorilor de servicii lanseaza la targuri diverse pachete pronotionale pentru a-si atrage cat mai multi clienti.
In ultima vreme majoritatea videografilor si fotografilor de nunta incearca sa isi asigure o prezenta echilibrata atat in mediul online cat si la targurile de nunti.

Lasa un comentariu

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.