Cu cat tigara electronica creste in popularitate cu atat apar mai multe subiecte de dezbatut pe seama acestui produs. Unul dintre cele mai recente subiecte este faptul ca tigara electronica este un produs care este destinat copiilor si adolescentilor si ca acestia sunt atrasi de aromele din e-lichide. Acest lucru este neadavarat, tigara electronica este interzisa minorilor sub 18 ani.
Tigara electronica este un dispozitiv comercializat pentru a ajuta fumatori sa renunte la tigari. Trebuie sa subliniem faptul ca tigara electronica este un produs care te ajuta sa renunti la fumat nu un produs care incurajeaza fumatul. Desi contine nicotina tigara electronica nu incurajeaza oamenii sa se apuce de fumat. Dupa cum bine stim si plasturii si guma de mestecat, care sunt concepute pentru a te lasa de fumat, contin nicotina. Dar totusi ele sunt considerate ca un ajutor pentru a te lasa de fumat. Acelasi lucru este valabil si la tigara electronica. Spre deosebire de toate aceste metode de a renunta la fumat tigara electronica mimeaza actiunea de a fuma. Acest lucru o face sa fie un ajutor mai bun pentru cei care doresc sa renunte la tigari.
Cu toate ca adolescentii sunt foarte receptivi la publicitate, chiar daca acestia si-ar dori sa isi achizitioneze o e-tigara nu ar putea. Companiile nu comercializeaza tigari electronice minorilor. Aromele care se gasesc in tigari electronice sunt aceleasi cu cele din energizante sau gume de mestecat. Acestea sunt comercializate in toate magazinele, sunt permise minorilor si sunt si mai ieftine. In plus, de ce ar plati un adolescent peste 200 de lei pe o tigara electronica doar pentru ca e tentat de arome? Un kit de tigari electronice poate ajunge sa coste cat un joc video nou aparut sau cat o pereche de adidasi de firma. Doar prin aceste cateva exemple putem realiza ca adolescentii nu sunt tentati sa incerce tigara electronice doar pentru aromele pe care le ofera.
Acest pretext de a interzice tigara electronica doar pentru ca aceasta repezinta o tentatie pentru copiii este o alta incercare a companiilor producatoare de tutun care incearca sa scoata de pe piata acest produs. Companiile producatoare de tutun au cel mai mult de suferit din cresterea in popularitate a tigarilor electronice. Insa, exista consumatori care dupa foarte multe incercari au reusit sa renunte la tigari doar cu ajutorul tigarilor electronice. Pentru acesti consumatori tigara electronica este intr-adevar un produs miraculos.