Mediul digital se afla intr-o continua miscare, iar tehnicile de promovare sunt si ele determinate de dinamism. In cazul in care ai o afacere si nu stii incotro sa o apuci cu publicitatea online, noi iti propunem sa incepi cu o campanie AdWords. Aceasta este usor de setat, platforma in care se lucreaza este user friendly, iar rezultatele nu vor intarzia sa apara.
Platforma de promovare platita de la Google (Google Ads) imbina prin excelenta creativitatea cu elementele de natura tehnica. In acest mod se nasc reclamele memorabile, care vor ramane in mintea utilizatorilor pentru o perioada lunga de timp. De la search, display, shopping sau video cu siguranta exista o metoda de promovare special conceputa pentru nevoile, dar mai ales pentru obiectivele tale de marketing.
De la idee la prima pozitie in afisari e doar un singur click
O campanie AdWords vine la pachet cu o serie de avantaje menite sa iti propulseze afacerea pe primele pozitii din top. Gratie tehnologiilor dezvoltate, automatizarii si algoritmilor inteligenti, reclamele vor ajunge direct la publicul tau tinta la cele mai mici costuri. Doar nu degeaba i se spune promovare PPC (Pay Per Click). In traducere, acest aspect face referinta la metoda de plata pe click. Astfel, vei plati doar in momentul in care utilizatorul da click pe reclama si tocmai din acest motiv, campaniile Google sunt potrivite si pentru bugete mai limitate.
Scorul de calitate este aliatul tau in publicitatea platita Google
In primul si in primul rand, trebuie sa te asiguri ca ai un scor de calitate cat mai mare. Mediul digital este extrem de competitiv si in acest caz scorul de calitate nu va mai fi un numar. Acesta se calculeaza pe baza punctajelor obtinute pe relevanta cuvintelor cheie folosite in campanie, relevanta reclamelor realizate, cat si experienta pe care utilizatorul o va trai la primul contact cu paginile din site-ul tau. Suma obinuta in final trebuie sa se apropie de 10. In caz contrar, optimizeaza elementele de mai sus pana obtii un calificativ perfect.
Cu cat scorul de calitate este mai mare, cu atat costul pe click va fi mai mic. Mecansimul este menit sa iti returneze un numar mare de conversii la un cost mai mic decat cel setat si functioneaza astfel. In momentul in care un competitor este dispus sa plateasca mai mult decat tine pe o reclama, acest lucru nu inseamna ca se va afisa neaparat inaintea ta. Daca ai un scor de calitate mai mare decat al competitorului, toate sansele de succes iti sunt asigurate. Te vei afisa fara probleme pe primele pozitii, in fata lui, desi nu ai alocat un buget mare pretului pe click.
Primele pozitii din cautari sunt ravnite de catre toti specialistii in marketing, intrucat acestea returneaza cele mai bune rezultate. Utilizatorii tind sa acceseze primele link-uri, obisnuiti fiind sa acceseze rapid informatia. Un plasament bun in search te aduce mai aproape de audienta ta care va fi dispusa sa plaseze o comanda, sa comoleteze un formular sau sa se aboneze la newsletter. Pe scurt, sa realizeze conversii relevante care vor contribui la atingerea obiectivelor tale.
Esti cu o campanie AdWords mai aproape de succes
Fie ca ai o firma nou infiintata sau aceasta activeaza de o perioada serioasa de timp, promovarea este cheia succesului tau. Specialistii in PPC si social media de la fortin.agency, agentie marketing online, vin cu o serie de solutii pentru tine menite sa te promoveze asa cum se cuvine in mediul online. Profesionalismul este la el acasa, iar acest lucru se evidentiaza prin sutele de campanii la activ si statisticile impresionante.
In concluzie, daca vrei sa cunosti succesul asigurat de o campanie AdWords, apeleaza acum la serviciile specializate marca fortin.agency!