Publicitatea pe Internet este aproape o necesitate pentru afacerile moderne, in special cele care isi desfasoara activitatea in afara comunitatii locale. Consumatorii folosesc Internetul pentru mai mult decat distractie sau informatii, la fel ca in cazul radioului, televiziunii, revistelor si ziarelor. Consumatorii folosesc internetul pentru a le asista in aproape fiecare aspect al vietii, creand nenumarate ocazii de a plasa mesaje relevante si de anunturi online.
Avantaje
Amploarea vasta a Internetului permite agentilor de publicitate sa ajunga la o populatie semnificativ mai mare decat media traditionala de publicitate, la o fractiune din cost. Publicitatea pe internet este ideala pentru intreprinderile cu o piata tinta nationala sau internationala si pentru capacitati de distributie pe scara larga. De regula, cu cat mai multe persoane aflate in compania dvs. servesc, poate fi cea mai rentabila publicitate pe internet. Publicitatea pe internet poate fi, de asemenea, mai bine orientata decat unele medii traditionale, asigurandu-va ca mesajele dvs. sunt vazute de cele mai relevante segmente de public.
Dezavantaje
Un dezavantaj al publicitatii pe Internet este faptul ca materialele dvs. de marketing sunt disponibile in mod automat pentru oricine din lume sa copieze, indiferent de ramificatiile legale. Logourile, imaginile si marcile comerciale pot fi copiate si utilizate in scopuri comerciale, sau chiar sa va calomniati sau sa va batjocoriti compania. Nu este cazul in cazul publicitatii in televiziune si in reviste, in care imaginile trebuie reproduse mai degraba decat copiate electronic. Un alt dezavantaj este faptul ca ruperea aurului de publicitate pe Internet a inceput sa introduca dezordine web pe Internet. Utilizatorii de pe Internet sunt atat de asaltati cu anunturi de bannere si cu e-mailuri spam, incat au inceput sa ignore publicitatea pe internet la fel de mult ca anunturile pe mass-media traditionale.
Consideratii
In plus fata de publicitate, Web-ul ofera oportunitati de impact puternic pentru a promova marketingul cuvant-of-mouth si a genera buzz despre compania dvs. Revizuirea site-urilor web si a retelelor sociale, printre alte comunitati web, permite clientilor sa va laude sau sa condamne compania pe baza experientelor personale. Astfel, Internetul leaga direct componenta serviciului clienti la publicitate.
Viitor
Internetul va continua sa joace un rol important in viata indivizilor in viitorul apropiat. Indiferent daca computerele personale raman metoda dominanta de acces la Internet, o anumita forma de retea globala de comunicatii va fi probabil o realitate pentru multe generatii, creand cai eficiente de a trimite mesaje publicitare consumatorilor din comunitate si din intreaga lume.