Afaceri

Aspecte importante in suspendarea activitatii firmei

Etapele din viata unei firme sunt destul de numeroase si pentru fiecare in parte ai de depus un anumit tip de efort, energie, diverse cunostinte pe care le ai in diverse domenii. La fel de importanta este rabdarea, pentru ca inainte de toate, va trebui sa te documentezi si sa fii la curent constant cu ceea ce poti face pentru ca totul sa fie cat mai in regula.

Suspendarea activitatii firmei este practicata, in cele mai multe cazuri, din cauza lipsei fondurilor. Motivele pot fi multe altele, insa fiecare din ele se traduc in acelasi fel: suspendarea activitatii firmei pentru o perioada de timp.

Pentru a putea face acest lucru, vei avea nevoie de o serie de documente prin care sa reusesti sa obtii suspendarea firmei. In primul rand este bine sa stii ca aceste documente vor fi depuse la Registrul Comertului. Intre ele fac parte, cererea de inregistrare in original, hotararea adunarii asociatilor, fie a actionarilor, sau a unuicului actionar daca este cazul, dar si imputernicirea speciala prin care altcineva este delegat si are dreptul din punct de vedere legal sa realizeze formalitatile si demersurile prin care firma sa obtina suspendarea activitatii. La fel de importanta este dovada prin care se atesta faptul ca a fost platita taxa legala de suspendare a activitatii.

Cel mai important aspect din cadrul sesiunii de suspendare a activitatii firmei, este faptul ca aceasta nu poate face nicio tranzactie timp de 3 ani. Contabilitatea va fi tinuta la fiecare trei luni. In felul acesta, firmei ii este asigurat faptul ca nu va fi desfiintata total, insa, in acelasi timp, nu va fi nevoie sa plateasca furnizori sau sa faca orice alta activitate care ar presupune tranzactii.

Pentru definitivarea suspendarii activitatii firmei, sau chiar pentru radierea firmei, poti apela cu incredere la serviciile care iti sunt oferite de catre avocati, servicii prin care iti sunt garantate aceste lucruri, fara sa mai fie nevoie sa depui efort pentru a obtine actele sau pentru a le depune. De asemenea, ori de cate ori vei fi intampinat o dificultate, vei descoperi ca este mult mai simplu sa ai pe cineva care sa se ocupe de asta, fara sa mai fie nevoie sa iti pierzi timpul si sa iti bati capul cu documentarea si drumuri facute la diverse institutii specializate.

Related posts
AfaceriAntreprenoriat

Parcul de panouri fotovoltaice - o investite sustenabila!

AfaceriAgricultura

Afla tot ce trebuie sa stii despre Agil erbicid

AfaceriServicii Clienti

De ce sa apelezi la serviciile de desinsectie? Afla mai multe informatii

AfaceriMarketing

Un nou trend in advertising: promovarea pe Instagram. De ce sa faca parte din strategia ta de comunicare?

Sign up for our Newsletter and
stay informed