Comunicate

The Best Speech Ever

The Best Speech Ever – Cursuri propuse de Luminita Oprea

Conform unui studiu facut de Forbes, abilitatea de a vorbi in public este una dintre cele 5 abilitati cheie in afaceri care pot face sau distruge compania ta, cariera ta, fie ca esti la inceput de drum, fie ca esti pe piata de multi ani.  Celelalte patru sunt: abilitatea de a dezvolta noi produse, scrisul, managementul timpului si abilitatile de vanzari/marketing. Multi vor argumenta ca, de exemplu, impactul lui Steve Jobs in Apple a venit mai mult din abilitatea de a vorbi in public decat din celelalte patru laolalta.

Ai nevoie sa fii un bun public speaker, caci ca CEO, manager, antreprenor, nu poti invinge muncind singur, fara sa le vorbesti altora,

Daca vrei sa obtii ceea ce iti doresti – proiecte aprobate, bugete dedicate, produse cumparate, cariere mult visate – aseaza public speakingul & storytelling-ul in varful eforturilor tale!

Storytelling-ul este Abilitatea Numarul 1 in Lumea Afacerilor a secolului 21!

Voi sublinia doar cateva dintre motivele pentru care ai nevoie sa stapanesti arta vorbitului in public si stiinta de a spune povestea:

  1. Ai nevoie  sa iti motivezi echipa si tehnicile aplicate pana acum nu mai sunt suficiente. Foloseste puterea povestilor pentru a angaja, a inspira si a obtine rezultatele dorite!
  2. Povestile sunt peste tot in jurul nostru. Ele ne misca, ne fac sa ne simtim plini de viata, ne inspira sa fim mai mult decat suntem.
  3. Ai ocazia sa apari pe un panou, ca expert. Tu, ca CEO,  antreprenor, manager esti cel care construieste brandul. Nu iti poti permite sa refuzi posibilitatea de a fi vizibil si de a-ti arata expertiza, indiferent de cat de mica este audienta sau cat de indirect este rolul.
  4. Ai posibilitatea sa apari intr-un interviu de televiziune. Crede-ma, vorbitul in fata camerelor de luat vederi necesita toate abilitatile de public speaking, chiar mai mult. Urmarile pentru tine si compania ta sunt, de asemenea, mari. Asa ca fii pregatit! Este foarte important sa stii cum sa vorbesti cu media, ca parte cheie a vorbitului in public.
  5. Faptele vorbesc, dar povestile vand! Ai nevoie sa gazduiesti seminarii pentru clienti.
  6. Vei fi speaker-ul cheie la intalniri. Ai nevoie sa schimbi perspective.
  7. Ai nevoie sa-ti reprezinti compania la evenimentele dedicate. Felul in care vorbesti in public determina perceptia partenerilor de interes asupra companiei. Perceptia lor va determina realitatea companiei si a carierei tale.
  8. Ai nevoie sa iti vinzi proiectele in interiorul companiei. Creand povesti puternice si comunicandu-le in stilul propriu, vei vedea cum obtii clienti noi, ii fidelizezi pe cei actuali, obtii avantaje competitive, castigi proiecte, castigi sustinere / aprobare cand iti prezinti punctul de vedere in board, devii (mai) dezirabil pentru promovare etc. Pe scurt: brandurile, carierele si afacerile vor capata amploare.

Ai nevoie de fonduri si trebuie sa te adresezi unui grup de investitori. Nu trimite pe altcineva sa vorbeasca. Investitorii investesc in oameni mai mult decat in idei.

Scopul meu este da a va oferi fise “tehnice” si mentale noi pe care sa le adaugati celor pe care le aveti deja. “Fise noi” inseamna noi feluri de a gandi, noi instrumente si noi actiuni, prin urmare noi rezultate. Scopul meu este de a va antrena, a va inspira, a va incuraja, a va lauda si a va “obliga”  sa observati cu tot realismul ce anume va trage inapoi. Pe scurt, a face tot ceea ce este necesar pentru a va muta pe urmatorul nivel al vietii dumneavoastra.

Related posts
Comunicate

Invata-ti copilul cum sa hraneasca pisicile din jurul blocului

Comunicate

Transport containere moloz

Comunicate

De ce este importanta reciclarea plasticului?

Comunicate

Klaus Iohannis ia noi masuri cu privire la raspandirea virusului care face din ce in ce mai multe victime

Sign up for our Newsletter and
stay informed